Tuesday, May 13, 2008

Doa

Kalau dia memang bukan lagi suamiku, Alhamdulillah,Jodohkan aku dengan yang lain segera.
Jauhkankanlah dengan dia ..

Tapi kalau jodohku, Jauhkanlah. …Jika dia berjodoh denganku, maka jadikanlah kami tidak berjodoh..dan bermusoh dan berbenci selalu atau tidak megingati satu sama lain, tidak merindui satu sama lain,

Kalau dia jodohku juga , jangan sampai dia berjodoh denganku lama-lama , atau menjadi suamiku lama-lama, Jodohkan aku dengan orang lain, selain dia.Seperti yang aku mahu.

Kalau aku tidak bisa di jodohkan dengan orang lain, seperti yang aku minta, jangan sampai dia dapat jodoh denganku, baiklah aku menjanda, atau berilah yang lain yang aku hargai, yang aku cinta, yang aku mahu, yang aku akan hormati sehingga mati, biarkan aku tidak berjodoh orang jahat seperti diri dia...

Dan pada saat aku telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah aku dengan orang yang aku cinta dan mahu, tetapi bukan dia.. bukan orang seperti dia..Kalau dia jodoh orang lain, kekalkanlah! Jodohkanlah bersama dengan dia itu... selamanya...tetapi bukan aku, Biar aku tetap menjadi jodoh orang lain, dan berbahagia, biarlah aku ketemu jodoh tetapi bukan dengan yang, seperti dia ,
dan kemudian Jodohkan kembali aku dengan si DIA dan dengan dia selamanya....“Amin…”.

No comments: